U Jędrusia – kiedyś funkcjonująca od 1985 roku krakowska restauracja, a dziś wiodący producent dań gotowych w kraju. Właśnie ta marka zwróciła się do nas z prośbą o stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, która podkreśli jej główne zalety, czyli pasję do doskonałego smaku i bogatą gamę produktów. Inspiracją dla naszego projektu było kulinarne dziedzictwo dawnej restauracji. Zaowocowało to stworzeniem wizualnej identyfikacji, która emanuje przyjemnością z jedzenia. W pierwszym etapie opracowaliśmy koncept kreatywny nowego brandingu marki. Następnie stworzyliśmy nowy design opakowań dań gotowych U Jędrusia, dla różnych linii.
Oferta U Jędrusia skupia się przede wszystkim na satysfakcjonowaniu zróżnicowanych gustów klientów. Naszym zadaniem było wyróżnienie cech każdej z linii poprzez packaging design, jednocześnie utrzymując spójność wizerunku marki. Szeroka gama produktów pozwoliła na utworzenie kilku grup produktowych będących pod parasolem marki U Jędrusia, posiadając przy tym swój własny styl projektowy.
Opakowania linii Obiad Podano miały w korzystny sposób pokazać gotowy posiłek. Duży wizerunek ma oddziaływać na zmysły konsumenta oraz dokładnie pokazać wszystkie składniki dania. Poza nim, seria dziesięciu opakowań zawiera uporządkowany system ikon, który został ulokowany w dolnej części projektu. Na wspomnianych fotografiach wizerunkowych ważną rolę odgrywa talerz, którego kolorystyka, podobnie jak w przypadku centralnie umiejscowionego panelu, rozróżnia opakowania nowej linii U Jędrusia.
Dla oferty dań kuchni świata opracowaliśmy nazwę i logo Smak na Świat oraz ilustracyjną historię kulinarnych podróży, które zawsze prowadzą do satysfakcji ze smacznego dania. Przygotowany przez nas design nowej linii opakowań, przyciąga uwagę konsumentów również apetycznymi wizerunkami produktów. Zaprojektowane ikony pozwalają na lepszą ekspozycję informacji oraz podkreślenie najważniejszych benefitów apetycznych naleśników Smak na Świat. W efekcie współpracy nowe produkty zyskały wielu fanów, a marka U Jędrusia potwierdziła swoją kulinarną pasję i otwarty charakter.
Linia To Go! to segment portfolio marki specjalnie dla konsumentów potrzebujących szybkich do przygotowania posiłków w wygodnych opakowaniach. Dynamikę tej części oferty podkreśla nowe logo oraz charakterystyczny kształt etykiety, który pozwala na jednoczesne pokazanie dania (okno produktowe) oraz zachęcenie apetycznym wizerunkiem (fotografia). Opakowania są bardziej zauważalne na półce, komunikując przy tym smak i wygodę oferowanego produktu.
Innowacyjna i nowoczesna – taka właśnie jest linia Na Roślinach i te cechy musiał oddać jej packaging design. Projekty wyróżnia kolorowy, ilustracyjny świat marki, który jest unikatowy dla tej linii, a przy tym spójny z wypracowanym we wcześniejszych zadaniach systemem ikon brandu U Jędrusia. W odróżnieniu od pozostałych produktów marki, te wymagały przedstawienia z boku, aby jak najpełniej ukazać wszystkie składniki roślinnego burgera. Nowością na jędrusiowych opakowaniach jest claim Dla Ciebie, Dla planety, Dla smaku., który w pełni oddaje esencję tego, czym jest linia Na Roślinach – ekologiczną i lifestyle’ową alternatywą dla burgerów mięsnych.