Coraz większa grupa polskich konsumentów chce jeść zdrowo i bardziej racjonalnie. To sprawia, że poszukuje ona żywności o krótkim składzie etykiety, bez sztucznych dodatków, barwników czy konserwantów. Zwraca jednak uwagę na dodatki wprost z natury, takie jak ziarna, nasiona, otręby czy suszone owoce. Panuje trend „clean & clear label”, w którym czysty skład, naturalność i wysoka jakość produktu znajdują potwierdzenie w przejrzystym packaging designie i klarownej informacji o benefitach. Trend ten dostrzega  coraz więcej marek. Wśród nich znajduje się polska firma Good Food. Jest ona liderem w kategorii wafli ryżowych i kukurydzianych, a także jednym z prekursorów trendu racjonalnego odżywiania. Firma ta postawiła przed nami wyzwanie: odświeżyć design opakowań dwóch linii wafli.

Design opakowań wafli naturalnych bez soli marki Good Food.
Design opakowań wafli musli marki Good Food.
Design opakowań wafli wieloziarnistych Good Food.

Design opakowań w odpowiedzi na trend „clean & clear label” 

Rynek tzw. zdrowych przekąsek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a wymagania konsumentów, także te estetyczne, coraz większe. Dlatego zaproponowaliśmy marce nowe wizerunkowe otwarcie. Emanujący pozytywnymi emocjami i naturalnością design, oparty na odręcznej typografii, roślinnych ilustracjach i stonowanej kolorystyce, wpisuje się we wspomniany trend.

Odświeżony przez nas, lekki look brandu spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony konsumentów poszukujących alternatywy dla tradycyjnych przekąsek i ceniących sobie przyjemnościowy aspekt jedzenia. Ponadto zdecydowanie wyróżnił markę na tle konkurencji i wzmocnił jej pozycję jako lidera kategorii. Oh yes, we feel good with… Good Food!

Obok Good Food w naszym portfolio znalazł się również inny projekt opakowań produktu na bazie ryżu. Sprawdźcie case dla Muller Riso

Design opakowań wafli ryżowych Good Food.

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio

Alicja Pruchniewicz

Brand Consultant Spotkaj się z Alicją