Coraz większa grupa polskich konsumentów chce jeść zdrowo i bardziej racjonalnie. To sprawia, że poszukuje ona żywności o krótkim składzie etykiety, bez sztucznych dodatków, barwników czy konserwantów. Zwraca jednak uwagę na dodatki wprost z natury, takie jak ziarna, nasiona, otręby czy suszone owoce. Panuje trend „clean & clear label”, w którym czysty skład, naturalność i wysoka jakość produktu znajdują potwierdzenie w przejrzystym packaging designie i klarownej informacji o benefitach. Trend ten dostrzega coraz więcej marek. Wśród nich znajduje się polska firma Good Food. Jest ona liderem w kategorii wafli ryżowych i kukurydzianych, a także jednym z prekursorów trendu racjonalnego odżywiania. Firma ta postawiła przed nami wyzwanie: odświeżyć design opakowań dwóch linii wafli.
Rynek tzw. zdrowych przekąsek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a wymagania konsumentów, także te estetyczne, coraz większe. Dlatego zaproponowaliśmy marce nowe wizerunkowe otwarcie. Emanujący pozytywnymi emocjami i naturalnością design, oparty na odręcznej typografii, roślinnych ilustracjach i stonowanej kolorystyce, wpisuje się we wspomniany trend.
Odświeżony przez nas, lekki look brandu spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony konsumentów poszukujących alternatywy dla tradycyjnych przekąsek i ceniących sobie przyjemnościowy aspekt jedzenia. Ponadto zdecydowanie wyróżnił markę na tle konkurencji i wzmocnił jej pozycję jako lidera kategorii. Oh yes, we feel good with… Good Food!
Obok Good Food w naszym portfolio znalazł się również inny projekt opakowań produktu na bazie ryżu. Sprawdźcie case dla Muller Riso