Dobropolska to przykład kolejnej submarki z portfolio JBB Bałdyga, która po rebrandingu marki-matki wymagała zupełnie nowego otwarcia, jeśli chodzi o wizualną strategię i packaging design. W założeniu linia ta zostałastworzona z myślą o współczesnych i świadomych swoich potrzeb konsumentach. Ludziach poszukujących wędlin o najwyższej jakości i krótkim składzie, za które byliby w stanie zapłacić nieco więcej. Jej dotychczasowy wizerunek nie odzwierciedlał jednak określonego charakteru i pozycjonowania. To musiało się definitywnie zmienić. Szczególnie w kontekście jakościowego wzmocnienia wizerunku całej, bardzo szerokiej oferty podstawowej JBB Bałdyga.
Tworząc identyfikację nowej linii, postawiliśmy na podkreślenie jej premiowego i nowoczesnego charakteru. Szlachetna kolorystyka tła, subtelne zdobienia i klarowna kompozycja to kluczowe elementy budujące pożądany wizerunek Dobropolskiej. Nie zapomnieliśmy przy tym o podkreśleniu w ikonograficznej i opisowej formie najważniejszych benefitów produktowych. A do tych należą m.in. wysoka mięsność czy cechy świadczące o tzw. czystej etykiecie. To właśnie one uwiarygodniają wyższe pozycjonowania linii i stanowią dla konsumenta potwierdzenie wyboru. Kurpiodobrego wyboru. Sprawdź, jak zaprojektowaliśmy kolejną submarkę JBB Bałdyga!
„Polecamy agencję PND Futura jako partnera biznesowego o szerokich możliwościach wsparcia rozwoju marki. Z agencją współpracujemy od 2016 r. Celem podjęcia współpracy był kompleksowy rebranding marki JBB, obejmujący zarówno obszary związane z identyfikacją wizualną firmy, jak też całościowym opracowaniem brandingu opakowań. Agencja profesjonalnie wykonuje powierzone jej zadania. Dzięki zaangażowaniu wielu zespołów specjalistów prace utrzymywane są na wysokim poziomie.”
Piotr Laskowski Dyrektor Sprzedaży i Marketingu