Obecna na rynku od 2006 r. marka Fit & Easy jest liderem w kategorii mixów sałat, a także innowatorem produktowym w świeżej kategorii. Poszerzając stale swoje portfolio o mono-warzywa, lunch boxy i produkty roślinne, marka potrzebowała mocniej zaznaczyć swą obecność na rynku, szczególnie na poziomie packaging designu.
Marka wypracowała swoją pozycję innowatora, dzięki wprowadzaniu na rynek produktów, które szybko znajdowały swoich naśladowców w ofertach konkurencji. Zależało nam na zwiększeniu rozpoznawalności wśród nabywców w sytuacji szybko rozwijających się marek własnych, których udział w zależności od kategorii waha się od 50 do 80%.
Główne założenia realizowanych zmian dotyczyły zbudowania spójnej tożsamości i brandingu pozwalającego na szybką identyfikację marki i jej jakości.
Opracowane logo bazuje na lekkiej, nowoczesnej typografii i dobrze wybijającym się na sklepowej półce granacie. Charakterystyczny znak „&” przez swój design i kolorystykę nawiązuje do pozycjonowania marki opartego na wellbeingu.
Projektując nowe opakowania, położyliśmy nacisk na zróżnicowanie między poszczególnymi grupami produktowymi i wariantami smakowymi, wpisując się przy tym w aktualne trendy w świecie packaging designu. W efekcie prac stworzyliśmy branding, którego ideą jest przedstawienie komplementarności oferty Fit & Easy na wielu poziomach korzyści: smak, świeżość, zdrowie i wygodne wsparcie w trakcie zabieganego dnia.
W celu wyróżnienia marki na tle konkurencji zajęliśmy się również namingiem poszczególnych kategorii i produktów oraz copywritingiem podkreślającym rolę marki jako propagatora zdrowego stylu życia. Przygotowane przez nas story opiera się na przekazie marki – dbaniu o dobre samopoczucie i oszczędności czasu bez rezygnacji z dobrego smaku.