Dla Fit&Easy stworzyliśmy wyrazistą identyfikację eksponującą strategiczne wartości well-beingu oraz specjalizację marki w świeżych, warzywnych produktach. Po udanej realizacji opakowań kluczowych linii produktów, teraz Fit&Easy powierzyło nam kolejne zadanie. Tym razem stanęliśmy przed wyzwaniem wykreowania nazwy oraz designu opakowań nowej kategorii produktów. Chodziło o dania typu bowl, inspirowane smakami kuchni z różnych części świata.
Nasz koncept kreatywny zakładał zachowanie spójności z nową architekturą marki. Jednocześnie chcieliśmy w atrakcyjny sposób ująć wygodę i smak produktów. Azjatycki, indyjski, meksykański, włoski – każdy z wariantów miał być obietnicą smacznego posiłku. Miał przy tym wpisywać się w oczekiwania konsumentów szukających wartościowego jedzenia.
Przy sklepowej półce konsument w kilka sekund podejmuje decyzję zakupową. Dlatego postawiliśmy na nazwę, która trafnie opisuje produkt i doświadczenie, a przy tym jest atrakcyjna brzmieniowo i łatwo zapada w pamięć – Micha Smaków. Przygotowaliśmy kształt wykrojnika, który spełnia obligatoryjne wytyczne, a przy tym jest dobrze dopasowany do opakowania. Jednocześnie zależało nam na tym, aby konsument miał możliwość zobaczenia zawartości świeżego dania jakie znajduje się w środku.
Dla każdego z czterech dań zrealizowaliśmy demo produktu. Stylizacja i zdjęcia na potrzeby nowej linii wykonaliśmy w naszym studiu fotograficznym. Estetyka projektów, ilustracje oraz copywriting wzmacniają pełny smaku i innowacyjny charakter marki. natomiast dania Michy Smaków, dzięki estetyce opakowań i trafnej nazwie, wyróżniają się na sklepowej półce.
Współpracę z marką Fit&Easy rozpoczęliśmy od wspomnianej zmiany logo oraz konceptu nowego packaging design’u . Przeczytać o tym możesz tutaj.