Eobuwie.pl to jedna z najsilniejszych polskich marek z branży fashion e-commerce, funkcjonująca obecnie pod skrzydłami grupy CCC. Brand zdobył serca miłośników mody i trendów, oferując poprzez swoją platformę sprzedażową obuwie i galanterię światowych marek w przystępnych cenach. Ceny to jednak nie jedyny jego atut. E-klienci z Polski i kilkunastu krajów europejskich, gdzie uruchomiono lokalne odsłony sklepu, cenią sobie jego funkcjonalność, wiarygodność, szybkość i jakość obsługi. Słabym punktem była za to identyfikacja wizualna eobuwie, niedopasowana do nowoczesnego i ciągle zmieniającego się świata digital. Dlatego zaproponowaliśmy jej lifting. Przygotowaliśmy go tak, aby nie podkopać jej rozpoznawalności i wiarygodności.
Aby odświeżyć wizerunek marki, postawiliśmy na to, co najlepiej sprawdza się w wirtualnym świecie, czyli prostotę komunikacji. Nowy design znaku wpisuje się w język ikon aplikacji mobilnych i skłania do akcji – klikania, kupowania. Tym samym jednoznacznie określiliśmy profil działania brandu.
Nie zapomnieliśmy także o kwestii przyjazności i odwołania się poprzez design do emocjonalnej strony odbiorców, którzy lubią wygodę i czerpią przyjemność z kupowania. Techniczny aspekt odbioru firmy złagodziliśmy dzięki zielonej tonacji i obłościom w formach sygnetu i liternictwa.
Stworzony przez nas znak oraz system jego stosowania został dopasowany do kilkunastu wersji językowych. Wspomaga on tym samym ekspansję marki Eobuwie.pl w takich krajach jak: Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry, Ukraina, Rosja, Bułgaria, Niemcy, Wielka Brytania, Litwa, Grecja, Szwecja.
Kompleksowa identyfikacja wizualna eobuwie szeroko stosowana jest na stronie internetowej, w aplikacji mobilnej, na flocie firmowej i wszelkich materiałach promocyjno-reklamowych. A nowe, dopasowane do strategii rozwoju i specyfiki branży logo stało się jej filarem. Zapraszamy do zapoznania się z naszym kolejnym projektem o równie impaktowym brandingu.