Firma Van Pur SA zaprosiła nas do ważnego strategicznie przetargu dotyczącego koncepcji kreatywnej i realizacji opakowań bezalkoholowych radlerów marki Łomża.
Popularność kategorii rośnie, co wynika z preferencji konsumentów coraz częściej sięgających po bezalkoholowe napoje, łączące smak, orzeźwienie oraz bezpieczeństwo konsumpcji.
Łomża, symbol relaksu i browarniczej jakości, potrzebowała odmłodzenia wizerunku owocowych radlerów, aby jeszcze wyraźniej eksponować wszystkie benefity tego typu produktów. Jako miłośnicy orzeźwiających trunków oraz dobrego designu z entuzjazmem podeszliśmy do tego zadania.
Dokładnie przenalizowaliśmy bezalkoholową kategorię, konkurencję i docelowych konsumentów. Zapoznaliśmy się osobowością i tożsamością marki, aby na potrzeby konceptów wyszukać wartościowe inspiracje i insighty. Tworząc założenia kreatywne i linie projektowe opakowań owocowych radlerów 0,0%, czerpaliśmy
pomysły zarówno z obszarów relaksu, aktywności, soczystości smaku, jak i z browarniczych kompetencji marki. Efekt? Dla nas najlepszy z możliwych, czyli wybór jednej z naszych owocowych koncepcji przez zespół marki Łomża.
Stworzyliśmy dla marki Łomża redesign nawiązujący do rozświetlonego słońcem sadu, soczystości rosnących w nim owoców, które w rękach piwowarskich specjalistów Łomży zmieniają się w kwintesencję orzeźwienia. Naszą design ideą dla linii owocowych radlerów 0,0% jest identyfikacja marki w nowym niebieskim wydaniu.
Logo Łomża oraz duże eliptyczne zero opracowaliśmy w tej kolorystyce, aby nie pozostawić wątpliwości co do benefitów bezalkoholowej propozycji Łomży. Zakres owocnej współpracy objął przygotowanie zarówno projektów butek 0,5 l, jak i dużych i małych puszek radlerów. Dodatkowo design nowej linii zaadaptowaliśmy na projekty opakowań zbiorczych.
A jeśli już jesteśmy przy trunkach, polecamy sprawdzić interesujący case, czyli rebranding marki Piast, opracowany przez nas dla Carlsberg