Firma Van Pur SA zaprosiła nas do ważnego strategicznie przetargu dotyczącego koncepcji kreatywnej i realizacji opakowań bezalkoholowych radlerów marki Łomża.

Popularność kategorii rośnie, co wynika z preferencji konsumentów coraz częściej sięgających po bezalkoholowe napoje, łączące smak, orzeźwienie oraz bezpieczeństwo konsumpcji.

Łomża, symbol relaksu i browarniczej jakości, potrzebowała odmłodzenia wizerunku owocowych radlerów, aby jeszcze wyraźniej eksponować wszystkie benefity tego typu produktów. Jako miłośnicy orzeźwiających trunków oraz dobrego designu z entuzjazmem podeszliśmy do tego zadania.

Łomża redesign owocowych radlerów - po lewo owoce cytrusowe, po prawo uśmiechnięta dziewczyna
Łomża redesign owocowych radlerów - wizualizacja napisu Radler 0,0% Alk i w tle owoce
Łomża redesign owocowych radlerów - wizualizacje butelek smakowych piw

Dokładnie przenalizowaliśmy bezalkoholową kategorię, konkurencję i docelowych konsumentów. Zapoznaliśmy się osobowością i tożsamością marki, aby na potrzeby konceptów wyszukać wartościowe inspiracje i insighty. Tworząc założenia kreatywne i linie projektowe opakowań owocowych radlerów 0,0%, czerpaliśmy

pomysły zarówno z obszarów relaksu, aktywności, soczystości smaku, jak i z browarniczych kompetencji marki. Efekt? Dla nas najlepszy z możliwych, czyli wybór jednej z naszych owocowych koncepcji przez zespół marki Łomża.

Łomża redesign owocowych radlerów - wizualizacja smaków pigwy i grejpfruta - dwie puszki

Lekkość i owocowe orzeźwienie!

Stworzyliśmy dla marki Łomża redesign nawiązujący do rozświetlonego słońcem sadu, soczystości rosnących w nim owoców, które w rękach piwowarskich specjalistów Łomży zmieniają się w kwintesencję orzeźwienia. Naszą design ideą dla linii owocowych radlerów 0,0% jest identyfikacja marki w nowym niebieskim wydaniu.

Logo Łomża oraz duże eliptyczne zero opracowaliśmy w tej kolorystyce, aby nie pozostawić wątpliwości co do benefitów bezalkoholowej propozycji Łomży. Zakres owocnej współpracy objął przygotowanie zarówno projektów butek 0,5 l, jak i dużych i małych puszek radlerów. Dodatkowo design nowej linii zaadaptowaliśmy na projekty opakowań zbiorczych.

A jeśli już jesteśmy przy trunkach, polecamy sprawdzić interesujący case, czyli rebranding marki Piast, opracowany przez nas dla Carlsberg

Łomża redesign owocowych radlerów - wizualizacja kwaśnej pigwy
Łomża redesign owocowych radlerów - wizualizacja grejpfruta
Łomża redesign owocowych radlerów - wizualizacja owoców cytrusowych
Łomża redesign owocowych radlerów - wizualizacja smaku cytryna & limonka
Łomża redesign owocowych radlerów - wizualizacja trzech puszek smaku jabłko-wiśnia
Łomża redesign owocowych radlerów - wizualizacja przed i po rebrandingu

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio

Alicja Pruchniewicz

Brand Consultant Spotkaj się z Alicją