Należąca do Green Factory marka Fit&Easy, jest obecna na polskim rynku już od 2006 r. Jest ona niekwestionowanym liderem w kategorii mixów sałat, a także innowatorem produktowym w świeżej kategorii. Poszerzając stale swoje portfolio wyrobów o mono-warzywa, lunch boxy, a także produkty roślinne, marka musiała zdecydowanie mocniej zaznaczyć swą obecność na rynku. Potrzebowała więc wyróżnić się na poziomie packaging designu.

Fit&Easy wypracowała swoją pozycję innowatora, dzięki wprowadzaniu na rynek nowych produktów, które szybko znajdowały swoich naśladowców w ofertach konkurencji. Zależało nam zatem na zwiększeniu rozpoznawalności marki Fit&Easy wśród nabywców, w dobie szybko rozwijających się marek własnych. Wynikało to z faktu, że udział tych marek w rynku jest coraz większy i w zależności od kategorii waha się od 50 do 80%.

W stronę zmian – nowy packaging design Fit&Easy

Główne założenia realizowanych zmian dotyczyły zbudowania spójnej tożsamości i brandingu pozwalającego na

szybką identyfikację marki i jej jakości. Opracowane logo bazuje na lekkiej, nowoczesnej typografii i dobrze wybijającym się na sklepowej półce granacie. Charakterystyczny znak „&” przez swój design i kolorystykę nawiązuje do pozycjonowania marki opartego na wellbeingu.

Jakość brandingu, radość designu

Projektując nowe opakowania, położyliśmy nacisk na zróżnicowanie między poszczególnymi grupami produktowymi i wariantami smakowymi. W ten sposób wpisaliśmy się w aktualne trendy w świecie packaging designu. W efekcie prac stworzyliśmy branding, którego ideą jest przedstawienie komplementarności oferty Fit & Easy. Udało nam się to na wielu poziomach korzyści, takich jak: smak, świeżość, zdrowie i wygodne wsparcie w trakcie zabieganego dnia.

W celu wyróżnienia marki na tle konkurencji opracowaliśmy również naming poszczególnych kategorii i produktów. Zajęliśmy się także copywritingiem, podkreślając rolę marki jako propagatora zdrowego stylu życia. Przygotowane przez nas story opiera się na przekazie marki, czyli dbaniu o dobre samopoczucie i oszczędność czasu, bez rezygnacji z dobrego smaku.

Pozostając w obszarze brandów odpowiadających na potrzeby świadomych konsumentów, zapraszamy do obejrzenia naszego projektu dla marki Paclan.

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio

Alicja Pruchniewicz

Brand Consultant Spotkaj się z Alicją