Firma U Jędrusia przeszła długą i fascynującą drogę. Od założonej w 1985 roku, cieszącej się popularnością, krakowskiej restauracji, do krajowego lidera w kategorii dań gotowych.
Marka znana z szerokiej oferty produktów oraz dbałości o ich jakość i smak potrzebowała brandingu eksponującego wartości, jakimi się kieruje. Nowy wizerunek U Jędrusia miał skuteczniej przyciągać nowych konsumentów zainteresowanych pysznymi i wygodnymi daniami.
W ramach strategicznego projektu, uwzględniającego etap badań konsumenckich i warsztaty z zespołem Klienta, opracowaliśmy koncept kreatywny nowego brandingu. Ideą było nawiązanie do restauracyjnych początków U Jędrusia, a także przedstawienie satysfakcji jaką dostarcza marka w obszarze smaku i oszczędności czasu.
Pracując nad odświeżonym logo U Jędrusia, czerpaliśmy inspirację z historii rodzinnej firmy oraz współczesnej gastronomi, w której kulinarne tradycje przenikają się z nowoczesnymi trendami.
Nowy znak oparliśmy na kształcie restauracyjnego szyldu, impaktowej kolorystyce oraz jakościowej typografii. Odświeżone logo wzbogaciliśmy claimem: Cieszy smakiem! aby wraz z nową identyfikacją pełniej wyrażało tożsamość brandu.
Kompleksowy Rebranding przygotowaliśmy zarówno na poziomie zmian korporacyjnych – firma jest producentem wielu brandów, sponsorem i mecenasem szeregu imprez, jak i dla marki konsumenckiej U Jędrusia, gdzie olbrzymie znaczenie ma identyfikacja opakowaniowa.
Ważnym elementem systemu identyfikacji U Jędrusia jest stworzony przez nas Symbol Zadowolenia. Przekazuje on pozytywne emocje towarzyszące spotkaniom z marką, zarówno na poziomie biznesowym, jak i konsumenckim. Wizualny świat brandu uzupełniliśmy systemem ikon komunikujących odpowiedzialność w działaniu oraz strategiczne wartości wynikające z pozycjonowania: otwartość, pasję i jakość. Mając na uwadze spójności marki,
stworzyliśmy key visuale, akcydensy, prezentacje handlowe, materiały employer brandingowe oraz layouty skierowane do social mediów. Przygotowany przez nas brandbook opisuje zasady stosowania identyfikacji na różnych nośnikach i obszarach komunikacji.
W efekcie marka U Jędrusia zyskała brandingową jakość oraz większą zauważalność, wpisując się jednocześnie w trendy projektowe i estetykę grupy docelowej.