Marka spod znaku paproci

Lipiec 2012
Rynek wód w Polsce jest z pewnością rynkiem trudnym i silnie konkurencyjnym – z kilkoma liderami i mnóstwem mniejszych graczy, rozdrobnionym dodatkowo przez produkty lokalne i marki własne. Dlatego praca nad brandem Białowieski Zdrój, należącym do Hoop Polska, wymagała bardzo analitycznego podejścia, by precyzyjnie wpasować nową wodę w niezasiedlone miejsce krajobrazu marek. Efekty są już widoczne w sieci sprzedaży – na szczególną uwagę zasługują oryginalne warianty smakowe: rumiankowy i melisa.
Przeczytaj więcej na temat wody Białowieski Zdrój…

Bobovita

bobovita-ico

Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

Krem Wedlowski

wedel-ico

W ramach strategicznego konsultingu i kreacji wsparliśmy Wedla przy wprowadzeniu na polski rynek nowej linii kremów śniadaniowych.

Carlsberg Citrus puszka

carlsberg-ico

W sezonie wiosna-lato 2014 portfolio marki Carlsberg powiększyło się.

Altacet Ice

altacet-ico

Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu.