Udana transformacja

Styczeń 2013

Tran kojarzy nam się z jednej strony z tradycją i trochę zapomnianymi już, lecz sprawdzonymi, metodami poprawiania odporności, z drugiej zaś – z morzem i oczywiście rybami, będącymi symbolem zdrowia. Nic zatem dziwnego, że trany LYSI mają wpisane te wszystkie wartości w strategię marki, uszlachetnione dodatkowo związkami z Islandią, czyli miejscem, gdzie są wytwarzane. Jednak dotychczasowe opakowania nie komunikowały wyraźnie kluczowych cech marki, co jak sądzimy udało nam się właśnie poprawić.

Przeczytaj więcej na temat rebrandingu Lysi…


Pudliszki

pudliszki-ico

Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

Lysi. Tran Islandzki

tran_islandzki_lysi-ico

Jedyne trany islandzkie na polskim rynku nie wykorzystywały w pełni przewagi konkurencyjnej.

Tartare Delikatny

tartare-ico

Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

KFC Zupa Krem Kukurydziany

kfc-zupa-krem-kukurydziany-ico

Zupę krem zaprezentowaliśmy w pełnym ciepła i naturalności otoczeniu.