Udana transformacja

Styczeń 2013

Tran kojarzy nam się z jednej strony z tradycją i trochę zapomnianymi już, lecz sprawdzonymi, metodami poprawiania odporności, z drugiej zaś – z morzem i oczywiście rybami, będącymi symbolem zdrowia. Nic zatem dziwnego, że trany LYSI mają wpisane te wszystkie wartości w strategię marki, uszlachetnione dodatkowo związkami z Islandią, czyli miejscem, gdzie są wytwarzane. Jednak dotychczasowe opakowania nie komunikowały wyraźnie kluczowych cech marki, co jak sądzimy udało nam się właśnie poprawić.

Przeczytaj więcej na temat rebrandingu Lysi…


Activia

danone-activia-ico

Bardzo rozbudowane marki potrzebują prostej i nieskomplikowanej architektury.

Multivitamol

multivitamol-ico

Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

Hochland sery żółte

hochland-ico

Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w naszym kraju otrzymała dla swoich serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy „Wolne od GMO”.

Alpen Gold

alpengold-ico

Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.