Uwaga! Zmiany w komunikacji

Luty 2012

Zakończyliśmy prace nad projektem redesignu Bulionetek Knorra. U jego podstaw leżały przede wszystkim względy komunikacyjne. Naszym zadaniem było wyeksponowanie informacji o formie produktu (galaretka), wyrazistym smaku, braku konserwantów i sztucznych barwników, a także podkreślenie naturalności i odniesień do domowej kuchni. Zmieniliśmy również layout opakowania, poprawiając jego widoczność na półce, oraz całą oprawę fotograficzną.


Dr. Oetker

dr-oetker-ico

Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.

Krakuski

krakuski-ico

Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

Farm Frites

farm-frites-ico

Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.

Tarczyński Kabanos

tarczynski-ico

Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.