Uwaga! Zmiany w komunikacji

Luty 2012

Zakończyliśmy prace nad projektem redesignu Bulionetek Knorra. U jego podstaw leżały przede wszystkim względy komunikacyjne. Naszym zadaniem było wyeksponowanie informacji o formie produktu (galaretka), wyrazistym smaku, braku konserwantów i sztucznych barwników, a także podkreślenie naturalności i odniesień do domowej kuchni. Zmieniliśmy również layout opakowania, poprawiając jego widoczność na półce, oraz całą oprawę fotograficzną.


Ortanol

ortanol-ico

Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

Inhalvit

inhalvit-ico

Wprowadzenie nowego produktu na ciasną półkę pastylek do ssania.

BoboVita Porcja Zbóż

bobovita-porcja-zboz-ico

BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

Patros

patros-ico

Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.