Uwaga! Zmiany w komunikacji

Luty 2012

Zakończyliśmy prace nad projektem redesignu Bulionetek Knorra. U jego podstaw leżały przede wszystkim względy komunikacyjne. Naszym zadaniem było wyeksponowanie informacji o formie produktu (galaretka), wyrazistym smaku, braku konserwantów i sztucznych barwników, a także podkreślenie naturalności i odniesień do domowej kuchni. Zmieniliśmy również layout opakowania, poprawiając jego widoczność na półce, oraz całą oprawę fotograficzną.


Wódka Lubelska

lubelska-ico

Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem

MK Café – kawy świata

mk-cafe-ziarnista-ico

Nowe w rodzinie kawy ziarniste MK Café. Jak podkreślić ich odmienność?

Cholinki

cholinki-ico

Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

Danio

danio-ico

W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.