Pierwsza Gildia Prestiż

Packaging Polska Wrzesień 2012
Większość cudzoziemców kojarzy Rosję z takimi symbolami jak kawior, niedźwiedź, trojka, Plac Czerwony, samowar, brzoza czy automat Kałasznikow. Żaden z nich nie może równać się z wódką – narodowym trunkiem. Wódka pojawiła się na Rusi w XV wieku i do dziś jest środkiem na każdy stan duszy: radość i smutek, stres i depresję. Jest jednym z czynników kształtujących życie społeczne, a przede wszystkim, częścią narodowego dziedzictwa kulturowego.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Halina Stelmach – agencja PND Futura


Macao

macao-ico

Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

Ibuprom dla dzieci

ibuprom-ico

Podstawowym kapitałem wizualnym marki Ibuprom jest wyróżnialny brand kolor, głęboko zakodowany w świadomości polskiego konsumenta.

Pyszny Duet

pyszny_duet-ico

Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?

Milka. Dare to…

milka-ico

Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.