Pierwsza Gildia Prestiż

Packaging Polska Wrzesień 2012
Większość cudzoziemców kojarzy Rosję z takimi symbolami jak kawior, niedźwiedź, trojka, Plac Czerwony, samowar, brzoza czy automat Kałasznikow. Żaden z nich nie może równać się z wódką – narodowym trunkiem. Wódka pojawiła się na Rusi w XV wieku i do dziś jest środkiem na każdy stan duszy: radość i smutek, stres i depresję. Jest jednym z czynników kształtujących życie społeczne, a przede wszystkim, częścią narodowego dziedzictwa kulturowego.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Halina Stelmach – agencja PND Futura


Dr. Oetker

dr-oetker-ico

Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.

Mura

mura-ico

Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.

Viscoplast

viscoplast-ico

Potrzeba ciągłego poszerzania asortymentu wymagała zmiany struktury marki.

DecoMorreno

decomorreno-ico

My Coffee i Ice Coffee Shake to kawy stworzone z myślą o młodych, pełnych energii kobietach.