Pierwsza Gildia Prestiż

Packaging Polska Wrzesień 2012
Większość cudzoziemców kojarzy Rosję z takimi symbolami jak kawior, niedźwiedź, trojka, Plac Czerwony, samowar, brzoza czy automat Kałasznikow. Żaden z nich nie może równać się z wódką – narodowym trunkiem. Wódka pojawiła się na Rusi w XV wieku i do dziś jest środkiem na każdy stan duszy: radość i smutek, stres i depresję. Jest jednym z czynników kształtujących życie społeczne, a przede wszystkim, częścią narodowego dziedzictwa kulturowego.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Halina Stelmach – agencja PND Futura


Arctic

arctic-ico

Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu

Valbon

valbon-ico

Poważny redesign przeprowadzony jedynie dla… przyjemności.

Mieszko Dla Ciebie & Dla Mnie

mieszko-ico

„Dla Ciebie & Dla mnie” to przyjemnościowy koncept, który podkreśla otwartość marki Mieszko

SPHINX Sesja wizerunkowa

sphinx-ico

Delikatne, pastelowe kolory teł i jasne światło.