Paclan to międzynarodowa marka od lat działająca w konkurencyjnej kategorii produktów ułatwiających domowe czynności typu sprzątanie, gotowanie, przechowywanie żywności. Kilka lat temu przygotowaliśmy dla niej kompleksowy rebranding. Jego głównym celem było opracowanie nowej identyfikacji marki, która przyciągnie uwagę konsumentów poszukujących sprawdzonych produktów, pomocnych w wykonywaniu domowych zadań. W kolejnym etapie zaprojektowaliśmy opakowania wszystkich kategorii produktowych z dystynktywnymi dla nich elementami – ikonami, zdjęciami i typografią. W efekcie kompleksowej współpracy wykreowaliśmy nowoczesny wizerunek marki, dopasowany do oczekiwań i stylu życia konsumentów.

Jak wiemy skuteczny pomocnik w domowych porządkach jest nieoceniony, a produkty Paclan zapewniają wsparcie najwyżej jakości. Tym razem jednak i one potrzebowały wsparcia w zakresie projektowania opakowań. Dlatego zlecono nam kolejne zadanie – lifting opakowań Paclan Practi. Nasze prace wynikały z potrzeby unowocześnienia brandingu oraz designów opakowań różnorodnych produktów Practi. W efekcie należało poprawić impaktowość opakowań i wzmocnić czytelności informacji. Przy realizacji projektu ważną kwestią było wypracowanie rozwiązania, które będzie skuteczne dla opakowań funkcjonujących na kilku europejskich rynkach.

Lifting opakowań Paclan Practi - rękawiczki, ścierki
Lifting opakowań Paclan Practi - rękawiczki, gąbki, ścierki

Nowy charakter, super efekt

W ramach prac nad liftingiem opakowań Paclan Practi, unowocześniliśmy typograficznie logo. Wprowadziliśmy w nim podkreślenie mówiące o pewności efektu gwarantowanego przez jakość produktów. Wizualny przekaz wzmocniły forma ośmiokąta oraz dema produktów wyeksponowane na odświeżonym kolorze opakowań. Wprowadzone zmiany projektowe poprawiły wyróżnialność i czytelność opakowań na bardzo konkurencyjnej sklepowej półce. Pracując nad liftingiem opakowań Practi, zaprojektowaliśmy także nową

typografię, system ikon komunikujący zastosowanie produktów oraz benefity. Uporządkowany design opakowań jeszcze lepiej wyraża łatwość domowych porządków, z nowym Practi wszystko się uda!

Współpracując z firmą Paclan, agencja PND Futura zrealizowała również inny projekt, tym razem odpowiadający na potrzeby świadomych konsumentów. W ramach prac stworzyliśmy naming i identyfikację nowej, proekologicznej linii produktów – Paclan For Nature. Sprawdź jak wywiązaliśmy się z tego zadania.

Lifting opakowań Paclan Practi - oapkowania przed i po lifitngu

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio