Skuteczny pomocnik w domowych porządkach jest nieoceniony, a produkty Paclan Practi zapewniają wsparcie najwyżej jakości. Lifting opakowań tej ważnej linii to kolejny projekt dla marki Paclan, której udany rebranding wykonaliśmy kilka lat temu. Tym razem nasze prace wynikały z potrzeby unowocześnienia brandingu oraz designów opakowań różnorodnych produktów Practi, aby w efekcie poprawić ich impaktowość i wzmocnić czytelności informacji. Przy realizacji projektu ważną kwestią było wypracowanie rozwiązania, które będzie skuteczne dla opakowań funkcjonujących na kilku europejskich rynkach.
Unowocześniliśmy typograficznie logo linii Practi i wprowadziliśmy w nim podkreślenie mówiące o pewności efektu gwarantowanego przez jakość produktów. Wizualny przekaz wzmocniły forma ośmiokąta oraz dema produktów wyeksponowane na odświeżonym kolorze opakowań. Wprowadzone zmiany projektowe poprawiły
wyróżnialność i czytelność opakowań na bardzo konkurencyjnej sklepowej półce.
W ramach prac nad Practi zaprojektowaliśmy także nową typografię, system ikon komunikujący zastosowanie produktów oraz benefity. Uporządkowany design opakowań jeszcze lepiej wyraża łatwość domowych porządków, z nowym Practi wszystko się uda!