Owoce i jogurt. Tylko dwa składniki, a pomysłów na ich pokazanie mieliśmy setki. Zadanie jedynie z pozoru wydawało się proste. JogoMi, czyli owocowo-jogurtowy deser zamknięty w niewielkiej tubce, to nowość w ofercie marki BoboVita. Nowy produkt wymagał nowego opakowania. Cele, jakie sobie postawiliśmy to: zachowanie spójności z brandingiem BoboVita, przedstawienie owoców i jogurtu w apetycznej formie oraz znalezienie kolorów, które sprawią, że produkty wyróżnią się na sklepowej półce. Projektowanie opakowań deserów Bobovita JogoMi musiało być dostosowane do całej architektury marki BoboVita, chcieliśmy jednak udoskonalić obecny sposób pokazania owoców. Apetyczne zdjęcia oraz prezentacja jogurtu na łyżeczce pozwoliły nam zbudować czytelny przekaz. Końcowy efekt osiągnęliśmy stopniowo, ale praca na detalach przyniosła oczekiwany sukces. Jest mlecznie, owocowo i pysznie.
Projektowanie opakowań produktów dla dzieci rządzi się swoimi prawami. Saszetki JogoMi miały wzbudzić zainteresowanie rodziców, ale też zachęcać dziecko do zjedzenia deseru. Bardzo ważną rolę w projekcie odegrały więc kolory. Postawiliśmy na biel, pomimo że jest to barwa, która może się wydawać chłodna i dystansująca.
Aby uniknąć tego wrażenia, dodaliśmy w górnej części saszetek niebieski panel. Podobnie jak w przypadku innych produktów BoboVita centralne miejsce opakowania zajęło logo, które dodatkowo uzupełniliśmy o nazwę JogoMi.
Zobaczcie, jak poradziliśmy sobie z innym jogurtowym projektem – tym razem dla marki Muller!