Tytan Professional jest kluczową marką w portfolio Selena S.A., która jest globalnym producentem i dystrybutorem profesjonalnych produktów chemii budowlanej. Brand od remontów i budowlanki znany jest specjalistom nie tylko z Polski, ale także z wielu innych krajów Europy. Strategiczny re-launch kategorii klejów montażowych Tytan Professional w pierwszej kolejności Selena zaplanowała na rynek rosyjski. Projektując opakowania, mieliśmy jednak świadomość możliwego w przyszłości rozszerzenia sprzedaży na kolejne kraje. Dlatego projekt opakowań Tytan musieliśmy przemyśleć tak aby był on uniwersalny i przekonujący na poziomie systemu komunikacji wizualnej. Zakres naszych prac objął trzy produkty, które są reprezentantami różnych linii i poziomów cenowych.
Projektując opakowania Tytan, główny nacisk położyliśmy na przekaz o skuteczności i walorach funkcjonalnych klejów. Dzięki temu wzmocniliśmy zaufanie i zbudowaliśmy profesjonalny wizerunek marki. Po stronie wizualnej konceptu postawiliśmy na
charakterystyczne groty z sugestywnymi grafikami oraz eksperckie ikony i symbole. Pozycjonowanie cenowe poszczególnych linii podkreśliliśmy, stosując zmienne kody kolorystyczne. W efekcie prac z marką stworzyliśmy kompleksowy i spójny system identyfikacji. Nasze prace okazały się tak efektywne, że koncept został wprowadzony także na rynki: włoski, czeski, węgierski, rumuński, bułgarski, kazachstański oraz turecki.