Motyw sztuki
12 06 2021Autor: Kuba Remiszewski

Motyw sztuki w packagingu, czyli jak uzyskać efekt premium

Imitacje dzieł sztuki to trend, który co prawda na razie pojawia się głownie za granicą, jednak możliwe, że już niedługo trafi również do Polski. Wybrane przez nas opakowania mają artystyczny charakter, przez to często wyglądają jakby zostały zabrane prosto z muzeum czy galerii sztuki nowoczesnej. Dzięki takiemu zabiegowi wyglądają na produkty z wyższej półki cenowej, kierowane do osób o konkretnym guście estetycznym.

Jest to oryginalny sposób na premiumiazję produktu, jednak stworzenie takiego opakowania wymaga dużych umiejętności artystycznych oraz obeznania w różnych dziedzinach sztuki oraz jej historii. Chociaż niektóre z przykładów to na razie koncepty, wiele z nich rzeczywiście zostało wprowadzonych i funkcjonuje na rynku. Zabiegiem, z którym również można się spotkać w packagingu, jest przerabianie w humorystyczny sposób klasycznych dzieł bądź tworzenie karykatur.

Zobacz galerię wybranych przez nas, ciekawych przykładów opakowań, będących małymi dziełami sztuki:

Motyw sztuki
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/04/the-muse.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/11/art-cotton-swab.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/11/art-cotton-swab.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/02/afra-chocolate.htm
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/02/ckc-packaging-redesign.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/09/umber-chocolate.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/antique-gaz.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/beauty-classic.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/02/can-smell-van-gogh.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/02/belife-spray-paint.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/08/san-zhu-liang-facial-mask.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/12/the-broker.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/12/human-legacy-bottles.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/02/iranian-rose-water-concept.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/10/ahava-celebrating-love-and-beauty.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/01/russian-writers-crackers.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/02/inca-tea-bags-inti-god-of-sun.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/07/aeternum.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/07/aeternum.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/kololak-house-wine.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/05/microvinifications-part-ii-defining.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/05/microvinifications-part-ii-defining.html
Kuba Remiszewski
Obserwuj nas na:

Podobne artykuły

05 05 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Analiza rynku a rebranding marki

Analiza rynku w branży brandingowej to proces badania rynku i jego tendencji, w celu uzyskania wiedzy na temat konkurencji, grupy docelowej i trendów rynkowych. Jest to kluczowy element procesu rebrandingu marki i pomaga w podejmowaniu decyzji strategicznych dotyczących wizerunku i pozycjonowania marki.
21 04 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Rebranding – czym jest i jak przeprowadzić zmianę wizerunku firmy?

Rebranding to strategia marketingowa, w której dla już istniejącej marki projektuje się elementy identyfikacji wizualnej w celu stworzenia nowej, odrębnej tożsamości w postrzeganiu konsumentów, inwestorów, konkurentów i innych interesariuszy. Często wiąże się to z radykalnymi zmianami w designie, namingu lub strategii reklamowej marki. Takie zmiany zwykle mają na celu zmianę pozycjonowania brandu.
11 04 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Strategia komunikacji marki

Strategia marki to plan działań, który ma na celu przekazywanie spójnego i jednoznacznego przekazu o marce do swoich odbiorców. W ramach strategii komunikacji marki określa się m.in. jak marka będzie się komunikować z klientami.