Motyw sztuki
12 06 2021Autor: Kuba Remiszewski

Motyw sztuki w packagingu, czyli jak uzyskać efekt premium

Jest to oryginalny sposób na premiumiazję produktu, jednak stworzenie takiego opakowania wymaga dużych umiejętności artystycznych oraz obeznania w różnych dziedzinach sztuki oraz jej historii. Chociaż niektóre z przykładów to na razie koncepty, wiele z nich rzeczywiście zostało wprowadzonych i funkcjonuje na rynku. Zabiegiem, z którym również można się spotkać w packagingu, jest przerabianie w humorystyczny sposób klasycznych dzieł bądź tworzenie karykatur.

Zobacz galerię wybranych przez nas, ciekawych przykładów opakowań, będących małymi dziełami sztuki:

Motyw sztuki
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/04/the-muse.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/11/art-cotton-swab.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/11/art-cotton-swab.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/02/afra-chocolate.htm
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/02/ckc-packaging-redesign.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/09/umber-chocolate.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/antique-gaz.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/beauty-classic.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/02/can-smell-van-gogh.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/02/belife-spray-paint.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/08/san-zhu-liang-facial-mask.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/12/the-broker.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/12/human-legacy-bottles.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/02/iranian-rose-water-concept.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/10/ahava-celebrating-love-and-beauty.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/01/russian-writers-crackers.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/02/inca-tea-bags-inti-god-of-sun.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/07/aeternum.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/07/aeternum.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/kololak-house-wine.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/05/microvinifications-part-ii-defining.html
źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/05/microvinifications-part-ii-defining.html
Kuba Remiszewski
Obserwuj nas na:

Podobne artykuły

05 05 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Analiza rynku a rebranding marki

21 04 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Rebranding – czym jest i jak przeprowadzić zmianę wizerunku firmy?

11 04 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Strategia komunikacji marki