10 03 2021Autor: Kuba Remiszewski

Typograficzny packaging – jak zbudować opakowanie za pomocą fontu?

Typografia to jeden z kluczowych elementów budowania wizualności marki. Jest subtelnym elementem, który buduje całość. Można je porównać do roli obuwia w stylizacji – nawet jeśli cała reszta ubrań będzie wyglądać świetnie, nieodpowiednie buty, chociaż są jedynie małym elementem, zniszczą cały efekt. To ona nadaje stylu całości projektu, dlatego tak ważne jest, aby odzwierciedlała charakter i wartości, z jakimi chcemy, aby nasza marka była utożsamiana. Oto nasze zestawienie ciekawych typograficznych pomysłów na zbudowanie atrakcyjnego packagingu.
https://www.packagingoftheworld.com/2019/04/matilda-bay-frothy.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/04/ortovivo.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/04/mexto-keychain.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/04/il-genio.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/mo.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/icolori-hair-dye.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/lar-de-maia-autor.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/skin-love.html
Kuba Remiszewski
Obserwuj nas na:

Podobne artykuły

16 11 2022 Autor: Kuba Remiszewski

Apetyczny branding w branży beauty

W drogeriach coraz częściej można zobaczyć kosmetyki, które poprzez design sprawiają, że ma się ochotę je zjeść. Wiąże się to z trendem w packagingu, który nazwaliśmy apetycznością. Producenci prześcigają się i wymyślają coraz to ciekawsze formy opakowań imitujących jedzenie.
10 07 2022 Autor: Kuba Remiszewski

Motyw drewna w packaging designie

Wiele marek coraz częściej decyduje się na użycie motywu drewna w swoich produktach. Podkreśla tradycyjny charakter marki i niejako daje poczucie bezpieczeństwa, a także naturalności. Jest też tworzywem droższym niż plastik, przez co automatycznie premiumizuje produkt. Z tego powodu marki, które chcą podkreślić jakość, tradycyjny charakter, kraftowość, premiowość czy naturalność decydują się użycie drewnianego elementu w swoich opakowaniach.
12 03 2022 Autor: Kuba Remiszewski

Narracyjny packaging – jak pokazać historię na opakowaniu?

Storytelling wiąże się z budowaniem emocjonalnej więzi z odbiorcą. Historia i to jakie uczucie ona wywołuje przekłada się bezpośrednio na sprzedaż wśród osób, które w jakiś sposób utożsamiają się z nią bądź po prostu wywołuje w nich pozytywne skojarzenia.